Hétfő
|
08:00-16:30
|
Kedd
|
08:00-16:30
|
Szerda
|
08:00-16:30
|
Csütörtök
|
08:00-16:30
|
Péntek
|
08:00-16:30
|
Szombat
|
zárva
|
Vasárnap
|
zárva
|
Hétfő
|
08:00-16:30
|
Kedd
|
08:00-16:30
|
Szerda
|
08:00-16:30
|
Csütörtök
|
08:00-16:30
|
Péntek
|
08:00-16:30
|
Szombat
|
zárva
|
Vasárnap
|
zárva
|
Az Aquashop különös figyelmet fordít az általa forgalmazott termékek garanciális és garancia időn túli szervizelésére budapesti központjában. A termékek javításához, szervizeléséhez az alkatrészellátás biztosított, és kiemelt beszállítóink esetében közvetlen gyártó háttérrel rendelkezünk, ami biztosíték a terméktámogatás és szerviz magas színvonalára.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatossági és jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk. Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, vagy nem egyértelmű, úgy annak ideje iránt érdeklődjön kollégáinknál.
Ha Ön fogyasztónak minősül és a termék átvételétől számított 6 hónapon belül a termék meghibásodik, jogszabály szerint vélelmezni kell, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában megvolt. Ilyenkor önnek csak azt kell bizonyítania, hogy a termék meghibásodott. Cégünknek ugyanakkor jogában áll a hiba okát – akár független szakértővel- kivizsgáltatni, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a termék hibájának oka már a termék átadásakor valóban fennállt-e.
Minden termék használatba helyezése/telepítése előtt kérjük alaposan tanulmányozza a kezelési útmutatót, és vegye figyelembe az abban előírtakat. Garancia vesztés oka lehet a helytelen telepítés, nem rendeltetésszerű használat, a gyártó által nem jóváhagyott átalakítás/beavatkozás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás. Külső tényezőknek - mint például elemi kár, szennyeződés idegen anyagok által -például folyadékok-, nem megfelelő áram ellátás -, tulajdonítható okból keletkezett meghibásodások szintén a garanciális feltételek megszűnéséhez vezetnek.
Kollégáink nap mint nap azon dolgoznak, hogy Ön elégedett tulajdonosa és használója legyen az általunk forgalmazott termékeknek. Terméktámogatással, szervizzel kapcsolatos kérdéseivel forduljon kollégáinkhoz a fenti elérhetőségeken.
Termékkel kapcsolatos műszaki kérdéseivel forduljon bizalommal kollégáinkhoz a +36 70 673-4529-as telefonszámon vagy írjon emailt a support@aquashop.hu címre.